första dagen på nya året

jag kom inte hem förän runt 12 tiden nu ikväll. Min faster kom hem lite efter åtta men då var jag & tessi mitt inne i fångarna på fortet sedan blev det bara att vi stannade kvar där. Min kusin somnade så sedan tittade jag,tessi och min faster på patrik 1,5 och även mamma mia. cirka kvart i 12 körde jag tessi hem sedan körde jag själv hem. Tänke sova nu, har varit trött länge men har inte riktigt fått tummarna loss och lagt mig. Har lagt in nyårs bilderna på datorn med så dom kommer inom kort. Först ska jag sova! godnatt

tack för att du är just min pojkvän älskling. Går inte att beskriva hur lycklig jag är som får vara en del av dig. Du gjorde min nyår oförglömlig. Du brydde dig verkligen om mig,det älskar jag med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0